Jag antar att jag var lite överexalterad att åka och hälsa på hästarna dag, då jag lyckades glömma att ändra inställningarna i kameran till RAW innan jag började klicka av några härliga sommarbilder i det perfekta muliga sommarduggregnet. Dessutom rullade tanken genom huvudet flera gånger "Vad tur att jag fotar i RAW, så får jag fixa ljuset på bilderna i datorn efteråt, och inte nu". Well, om jag bara hade kollat att kameran faktiskt hade haft den inställningen så skulle det ju ha varit toppen. För brottom. Jag ville absolut lyckas klicka av några små guldklimpar till bilder innan jag började pyssla om Eros. Det är något med att få en lyckad bild som gör mig så förbannat glad. 
 
Men nu blev det ju inte några "förbannat bra" bilder, eftersom allt ljus är lite sådär halvkasst. Sådär som när man provar ett klädesplagg i affären, men när man kommer hem märker man att den inte alls var så snygg som i affären. Just sådär "för brottom kasst".
 Men det hindrar mig inte ifrån att plocka ut några lite halvdaskiga bilder och lägga dom här. 
 
Enjoy mina halvdaskiga bilder av guldklimpen. 
Eros har dessutom fått en riktigt härlig mörkare nyans i pälsen nu till sommaren. Han ser lite äldre ut och lite mognare, även om sinnet på lillpollen är den totala motsatsen. Hehe...
 
 
 
 
 
 
 
 
Eros, isabell, palomino, sommarhäst, welsh partbred, welsh ponny,

Kommentera

Publiceras ej